1391/11/01 | SMS،BLUETOOTH،تلفن زنگ زن،ضبط مکالمات | |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه با شماره ثبت 349420، مجموعه ای از چند شرکت قدر دولتی و خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سابقه 12 ساله در تولیدات الکترونیک کشوری ، واردات محصولات ICT و عرضه کننده به بیش از 7000 مرکز دولتی و خصوصی در کشور می باشد .کادر این مجموعه از دانشجویان خبره و اساتی... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ مصوب تعا
| |
1391/11/01 | مدرسه هوشمند،سیستم هوشمند مدارس،نرم افزا | |
****تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه ***نرم افزار های مدارس ، ارسال کارنامه به صورت SMS ی برای والدین ، تلفن گویای مدارس ،نرم افزار مدیریت مدرسه ، سیستم مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان ،سیستم عملکرد انضباط الکترونیک،سیستم کارنامه دهی،نرم افزار دانش آموزان، ارسال کارنامه از طریق SMS ، نرم افزار ... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت کافی نت فارسی | |
نرم افزار مدیریت کافی نت فارسیکاملترین نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت - کاملا فارسی !اگر شما نیز صاحب یک کافی نت یا گیم نت هستید ، چطور به حسابرسی و کنترل سیستمهای شبکه خود می پردازید ؟ از آنجا که ، نرم افزار های مدیریت کافی نت مختلفی در بازار وجود دارند . لذا بر آن شدیم تا ضمن ب... |
سعيد صفا
|
40000 تومان
| |
1391/11/01 | نرم افزار جامع مدیریت پذیرش بیماران | |
نرم افزار جامع مدیریت پذیرش بیماران و اتوماسیون مراکز پزشکیبرنامه مدیریت مطب ، کلینیک ، درمانگاه وپذیرش بیمارستاننرم افزار جامع درمانگاه ویژه مطب ، کلینیک ، درمانگاه و بیمارستان ویرایش 2010فقط دانلود کنید : www.needsoft.irنرم افزار جامع و جدید مدیریت مطب ، کلینیک و درمانگاه... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | نرم افزار های کاربردی مشاغل | |
نرم افزار های کاربردی مشاغل شرکت فنی مهندسی پویا پردازشطراح، مشاور و مجری سیستم های نرم افزاری ویندوز، وب، سخت افزاری و شبکهبرای تهیه راحت و آسان نرم افزارهای شغلی خود را از سایت www.NeedSoft.ir رایگان دانلود کنید. :::::::: ویرایش 2010 :::::::: نرم ا... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت آزمایشگاه | |
نرم افزار مدیریت آزمایشگاه با دانلود رایگان:::::::: ویرایش 2010 ::::::::مجموعه نرم افزار های پزشکی ویژه مطب ، کلینیک ، درمانگاه و بیمارستان پزشکی ، دندانپزشکی ، زیبایی وآزمایشگاه ... برنامه یکپارچه جهت شبکه بهداشت و درمان استانها ویرایش 2010 با امکان دانلود و نصب رایگان و تهیه دی... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | حسابداری خانگی | |
دخل وخرج نرم افزارحسابداری شخصی ومنزلبهترین ابزارجهت مدیریت افتصاد خانوادهثبت و مدیریت هزینه های مختلف خانواده(هزینه پوشاک ، خوردو خوراک ، اجاره ، سفر ، هدیه و. . . . )دسته بندی وثبت درآمدهای هر یک از اعضای خانواده(حقوق ماهیانه ، یارانه ، سود سپرده های بانکی و . . . )کن... |
دخل و خرج تلفن: 09371318545
|
35 هزارتومان
| |
1391/11/01 | فروش ویژه نرم افزار حسابداری فروشگاهی | |
فروش ویژه نرم افزار حسابداری (سپهر)نرم افزار حسابداری فروشگاهی با امکانات بسیار کامل و قیمت استثنایینرمافزار فروشگاهی سپهر با هدف ثبت ، مدیریت و گزارشدهی اطلاعات فروشگاههای کالا و خدمات تولید شده است. این سیستم شامل موضوعاتی همچون خرید ، فروش ، انبار ، مبادله وجه نقد ، مبادله چک و همچنین... |
saina rayaneh تلفن: 03112645548
|
بسیار مناسب
| |