1391/11/01 | مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات | |
مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع• تعریف کلیه خدمات و محصولات قابل ارایه به مشتریان• تعریف هزینه هر محصول (قیمت خرید کالا، نرخ، تاریخ آخرین قیمت گیری، ساعت آخرین قیمت گیری)• ثبت قیمتهای متغیر محصولات بر اساس حجم خرید مشتری• واحد (نسخه، دستگاه، عدد... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقاینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به بعنوان صاحب یک کسب و کار نگرا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
راه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
ایجاد وفاداری در مشتریانحفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
رضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ارزش از نگاه مشتری | |
ارزش از نگاه مشتریچکیده: جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها تغییر داده است نگاه امروز سازمانها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارایه خدمت، رویه های انجام امور و فرایندها ، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات | |
معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغاتمقدمه: امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است. لازمه تحقق چنین هدفی شناخت علایق مشتری، درک تحولات بازار و برنامهریزی صحی... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری | |
ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتریچکیده: باوجود آنکه دیدگاههای متفاوتی از سوی صاحبنظران در زمینه ساخت در کلاس جهانی ارایه شده و پارامترهای مختلفی برای آن درنظرگرفته شده است و در مورد میزان تأثیر هر یک از این پارامترها هم نظرات متفاوت است، اما یک غایت کلی در تمام این دیدگاه ها وجود دارد ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | باشگاه مشتری | |
باشگاه مشتریچکیده: در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است. شرکتهای در حال توسعه، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه ای، تمرک... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | محصولات و خدمات شبکه در استان مرکزی | |
کاربردی ترین محصولات و خدمات شبکه در استان مرکزی و اراکاین شرکت در راستای توسعه روز افزون فن آوری های نوین در ارتباطات داده ای و شبکه های کامپیوتری و با استفاده از پرسنل مجرب ، مفتخر است تا خدمات ذیل را به مشتریان خود ارایه نماید :مشاوره ، نظارت ومدیریت بر طرح ها و پروژه های انفورما... |
bayat bayat
| | |
1391/11/01 | سیستم ارتباط با مدیر کل همپا | |
سیستم ارتباط با مدیر کل همپا یکی از محصولات شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان (ASD) می باشد که با آخرین فناوریهای روز دنیا تولید شده و قادر است فرآیندهای ارتباطات الکترونیکی را در یک شرکت یا سازمان با نگرشی جدید تحت پوشش قرار دهد. این راهکار و مجموعه نرم افزاری قادر به متناسب سازی (Customizati... |
asd توسعه گران تلفن: 4113360772
| | |
1391/11/01 | به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کنند | |
خلاصه:به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کننددر این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را بطور ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع | |
امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع مبتنی بر نرم افزار CRMنرم افزاری جهت سنجش میزان رضایت مشتریان• امکان ایجاد انواع فرمهای نظرسنجی و نظرخواهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و یا فرم با گزینه های از پیش تعیین شده)• امکان ایجاد سوالات تستی و تشریحی• امکان ایجاد گزینه های ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباطات درون سازمانی | |
مدیریت ارتباطات درون سازمانی مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعاختصاص کارتابل روزانه به هر یک از کاربران که کلیه وظایف همان روز، وظایف سررسیده، وظایف آتی و موارد تکمیل شده را شامل می شود:• تعریف وظیفه• تعیین تاریخ سررسید آن وظیفه• تعیین زمان یادآوری جهت آلارم وظیفه• وضعیت• اولویت (... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت بازاریاب ها | |
سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان و کارشناسان فروش• تعریف بازاریاب• ثبت کلیه ارتباطات برقرار شده توسط بازاریاب (ثبت انواع روشهای ارتباطی با مشتری، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)• کنترل و گزارش گیری از کلیه ارت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |