1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | راهکارها و ابزارهای تبلیغات با بلوتوث - | |
راهکارها و ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری تبلیغات با بلوتوث - bluetoothشیوه نوین برای تبلیغات محصولات شما از طریق بلوتوث (bluetooth) هوشمنداطلاع رسانی و تبلیغات از طریق بلوتوث (جذاب، سریع، اثر بخش و بی هزینه)قابل استفاده در نمایشگاهها، اماکن و معابر عمومی، لابی سازمانها و ادار... |
bayat bayat
| | |
1391/11/01 | مدیریت سازمان فروش | |
آستین ها بالا زده شد؟!!!!حالا!!!!(نرم افزار som )طبق آخرین آمار بیش از 30 % از شرکتها، 80% مشتریان خود را به دلیل استفاده از شیوه های سنتی از دست می دهند.آیا می توان برای دغدغۀ مدیران در خصوص گردش کار ، فروش ، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و کنترل روند کاری کارکنان، راه حل مناسبی یافت؟... |
شرکت طرح اندیشان توتید
|
توافقی
| |
1391/11/01 | اختراع جدیدترین بلوتوث هوشمند | |
اختراع جدیدترین بلوتوث هوشمند""" فناوران اطلاعات هوشمند تهران"""" *******بولوتوث هوشمند ******** بولوتوث هوشمند تحولی نوین در تبلیغات ایران ، طراحی شده با جدید ترین متد روز. نوین ترین روش تبلیغات جذاب ، سریع ، آسان ، بدون هیچ گونه هزینه و ماندگار. قابل استفاده در فروشگاه... |
گروه فناوران هوشمند تهران تلفن: 88432000-88431614-09121090010
|
غیر قابل رقابت
| |