1391/11/01 | نرم افزار تلفن سخنگو،سامانه تماس گیر | |
**************************&&&&&&&& تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه با شماره ی ثبت 27404 ، تنها کمیسیون و نهاد تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور ، متشکل از مهندسین خبره کشوری ،دانشجویان و اساتید برتر سطح دانشگا ه های داخلی و خارجی می باشد که از 6 سال پیش جنبش خود را آغاز نمود. عمده ی... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
1391/11/01 | مدرسه هوشمند،سیستم هوشمند مدارس،نرم افزا | |
****تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه ***نرم افزار های مدارس ، ارسال کارنامه به صورت SMS ی برای والدین ، تلفن گویای مدارس ،نرم افزار مدیریت مدرسه ، سیستم مدیریت حضور و غیاب دانش آموزان ،سیستم عملکرد انضباط الکترونیک،سیستم کارنامه دهی،نرم افزار دانش آموزان، ارسال کارنامه از طریق SMS ، نرم افزار ... |
تعاونی فناوری اطلاعات دانشگاه (احسان گرانقدر) تلفن: 09126469227-09361200380???? ?????? ???? ???????? ?
|
به نرخ تعاونی
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | :نرم افزار صندوق قرض الحسنه شرکت یگانه | |
نرم افزار صندوق یگانه نرم افزاری است ساده با سهولت کاربری در حسابداری صندوق که از زمان افتتاح حساب اعضا تا اعطای وام و تسویه حساب بر تمام حساب ها و مسایل مالی صندوق به صورت کار آمد مدیریت داردبرخی از امکانات نرم افزار افتتاح حساب و ثبت کلیه مشخصات اعضا صندوق همراه با تصویر و نمونه امضا و گ... |
یگانه نرم افزار تلفن: 22469490-224667
|
مناسب تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | حسابداری خانگی | |
دخل وخرج نرم افزارحسابداری شخصی ومنزلبهترین ابزارجهت مدیریت افتصاد خانوادهثبت و مدیریت هزینه های مختلف خانواده(هزینه پوشاک ، خوردو خوراک ، اجاره ، سفر ، هدیه و. . . . )دسته بندی وثبت درآمدهای هر یک از اعضای خانواده(حقوق ماهیانه ، یارانه ، سود سپرده های بانکی و . . . )کن... |
دخل و خرج تلفن: 09371318545
|
35 هزارتومان
| |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(23) | |
سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(نسخه پیشرفته)با توجه به روند رو به رشد صندوق های قرض الحسنه و توسعه سریع هر یک از آنها لزوم استفاده از یک سیستم مکانیزه جهت سهولت و مدیریت کارآمد توسط مدیران صندوق احساس می شد، از این رو شرکت نرم افزاری یگانه خود را موظف دید با توجه به نیاز صندوق های قرض ... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(24) | |
سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(نسخه پیشرفته)با توجه به روند رو به رشد صندوق های قرض الحسنه و توسعه سریع هر یک از آنها لزوم استفاده از یک سیستم مکانیزه جهت سهولت و مدیریت کارآمد توسط مدیران صندوق احساس می شد، از این رو شرکت نرم افزاری یگانه خود را موظف دید با توجه به نیاز صندوق های قرض ... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(33) | |
سیستم مدیریت صندوق قرض الحسنه یگانه(نسخه پیشرفته)با توجه به روند رو به رشد صندوق های قرض الحسنه و توسعه سریع هر یک از آنها لزوم استفاده از یک سیستم مکانیزه جهت سهولت و مدیریت کارآمد توسط مدیران صندوق احساس می شد، از این رو شرکت نرم افزاری یگانه خود را موظف دید با توجه به نیاز صندوق های قرض ... |
شرکت نرم افزاری یگانه تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |