1391/11/01 | مدیریت جامع مدارس هوشمند | |
نرم افزار مدیریت مدارس، نرم افزاری است که جهت مدیریت کلیه امور مدارس و آموزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار در عین کامل بودن و در نظر گرفتن کلیه جنبه های مورد نیاز مراکز آموزشی، با کاربری ساده، محیطی بسیار منعطف را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.نیاز مدارس به جمع آوری اطلاعات... |
شرکت طرح اندیشان توتید
|
توافقی
| |
1391/11/01 | سامانه پویای مدیریت تماسهای تلفنی – تلفن | |
سامانه پویای مدیریت تماسهای تلفنی – تلفن بانک – تلفن قصه گو - IVRسامانه تلفن گویا1- سیستم تلفن گویای هوشمند :سیستم پاسخگویی، هدایت، اطلاع رسانی پویا و ضبط صدای تماس گیرندگان2- افتخارات نرم افزار تلفن گویای هوشمند :راه اندازی در بیش از 400 مرکز دولتی و غیر دولتی و حصو... |
bayat bayat
| | |
1391/11/01 | راهکارها و ابزارهای تبلیغات با بلوتوث - | |
راهکارها و ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری تبلیغات با بلوتوث - bluetoothشیوه نوین برای تبلیغات محصولات شما از طریق بلوتوث (bluetooth) هوشمنداطلاع رسانی و تبلیغات از طریق بلوتوث (جذاب، سریع، اثر بخش و بی هزینه)قابل استفاده در نمایشگاهها، اماکن و معابر عمومی، لابی سازمانها و ادار... |
bayat bayat
| | |
1391/11/01 | تلفن گویا | |
شرکت تیبا ارایه کننده مجهزترین سیستمهای تلفن گویا در ایران ، سامانه تلفن گویای پیام گو را معرفی می نماید. به کمک پیام گو شما می توانید بصورت گرافیکی (فلوچارت) نحوه پاسخگویی به تماس را طراحی و تست نمایید.این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت راه اندازی سیستمهای تلفن گویای و مراکز اطلاع رسانی ... |
ادوین آبنوسیان تلفن: 88471110-88471222
|
0
| |
1391/11/01 | ضبط مکالمات | |
آیا مایل به نظارت بر مکالمات خطوط تلفن خود هستید؟سیستم ضبط مکالمات شرکت تیبا امکان ضبط کلیه مکالمات خطوط تلفن را فراهم می کند.امکانات و قابلیتها :1.ضبط کلیه مکالمات تلفنی و ذخیره آن برروی هارد دیسک2. نمایش فهرست مکالمات ضبط شده و امکانات جستجو برروی آنها3.ثبت اطلاعات مکا... |
ادوین آبنوسیان تلفن: 88471110-88471222
|
0
| |
1391/11/01 | مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات | |
مدیریت لیست قیمت (Price List) محصولات مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع• تعریف کلیه خدمات و محصولات قابل ارایه به مشتریان• تعریف هزینه هر محصول (قیمت خرید کالا، نرخ، تاریخ آخرین قیمت گیری، ساعت آخرین قیمت گیری)• ثبت قیمتهای متغیر محصولات بر اساس حجم خرید مشتری• واحد (نسخه، دستگاه، عدد... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقاینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به بعنوان صاحب یک کسب و کار نگرا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
راه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند، به خوبی می دانند که... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
ایجاد وفاداری در مشتریانحفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
رضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ارزش از نگاه مشتری | |
ارزش از نگاه مشتریچکیده: جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها تغییر داده است نگاه امروز سازمانها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارایه خدمت، رویه های انجام امور و فرایندها ، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری | |
ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتریچکیده: باوجود آنکه دیدگاههای متفاوتی از سوی صاحبنظران در زمینه ساخت در کلاس جهانی ارایه شده و پارامترهای مختلفی برای آن درنظرگرفته شده است و در مورد میزان تأثیر هر یک از این پارامترها هم نظرات متفاوت است، اما یک غایت کلی در تمام این دیدگاه ها وجود دارد ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | باشگاه مشتری | |
باشگاه مشتریچکیده: در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است. شرکتهای در حال توسعه، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است. بر اساس مفهوم بازاریابی رابطه ای، تمرک... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کنند | |
خلاصه:به ده دلیل مردم از شما خرید نمی کننددر این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را ب... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | کلیدهای طلایی بازاریابی بیمه | |
کلیدهای طلایی بازاریابی بیمهخلاصه: هنر فروشندگی هنر موفقیت در زندگیبیمهگذار حق دارد در خصوص بیمهنامهای که میخرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمهنامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیتها و استثنایات بیمه نامه را بطور ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه | |
سیستم مدیریت اطلاعات نمایشگاه مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت کارآمد اطلاعات بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی• امکان ایجاد انواع فرمهای دریافت اطلاعات از مراجعین به غرفه نمایشگاهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و فرم با گزینه های از پیش تعیین شده) همراه با ت... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع | |
امکان نظرسنجی و رضایت سنجی طلوع مبتنی بر نرم افزار CRMنرم افزاری جهت سنجش میزان رضایت مشتریان• امکان ایجاد انواع فرمهای نظرسنجی و نظرخواهی (فرم پویا و دارای چندین انتخاب در گزینه ها و یا فرم با گزینه های از پیش تعیین شده)• امکان ایجاد سوالات تستی و تشریحی• امکان ایجاد گزینه های ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباطات درون سازمانی | |
مدیریت ارتباطات درون سازمانی مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعاختصاص کارتابل روزانه به هر یک از کاربران که کلیه وظایف همان روز، وظایف سررسیده، وظایف آتی و موارد تکمیل شده را شامل می شود:• تعریف وظیفه• تعیین تاریخ سررسید آن وظیفه• تعیین زمان یادآوری جهت آلارم وظیفه• وضعیت• اولویت (... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |