1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | نرم افزار و سخت افزار کیوسک اطلاع رسانی | |
نرم افزار و سخت افزار کیوسک اطلاع رسانیکاربری های کیوسک اطلاعرسانیبه طور کلی یک کیوسک اطلاع رسانی همانند یک کامپیوتر دارای پردازنده ،هارد،رم،مانیتور و کیبورد می باشد وتمام خصوصیات وکاربردهای یک کامپیوتر را داراست .تفاوت اصلی یک کیوسک ویک کامپیوتر در طراحی ظاهری آنهاست.انواع کاربری ... |
هوشمند افزار پندار هوشمند افزار پندار تلفن: 09122118441
|
توافقی
| |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت پیامک ( ارسال و دریافت | |
نرم افزار مدیریت پیامک ( ارسال و دریافت )کاربردهای نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی و تبلیغاتی• بخش های روابط عمومی ، فروش و خدمات شرکتها و کارخانه ها و ادارات و سازمانها• اعلام محصولات جدید به بازار یاب ها و نمایندگان• اعلام قیمت محصولات به نمایندگان• اعلام مناقصه برای پیمانک... |
هوشمند افزار پندار هوشمند افزار پندار تلفن: 09122118441
|
توافقی
| |
1391/11/01 | فروش آنتی ویروس اورجینال NOD32 | |
ما نمایندگی فروش NOD32 در ایران نیستیم .چونشرکت ESET نمایندگی فروش مستقیم در ایران ندارد .لیست نمایندگی های ESET در جهان : http://www.eset.com/partners/worldwide-p artnersولی واسطه فروش از کشور مالزی هستیم .پس از خرید از ما در سایت ESET عضو می شوید و لایسنس را خودتان از سایت ESE... |
iranhelpdesk mahmoodi تلفن: 88502235 - 88311576
|
35000
| |
1391/11/01 | :::: نرم افزار تهیه دیسکت بیمه ها ::::: | |
تهیه دیسکت بیمه خدمات درمانی ، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی ، شرکت نفت و غیرهبا دانلود و نصب رایگان برنامه درمانگاه از سایت* www.needsoft.ir *ساده ، راحت ، سریع ، قوی و مطمینشرکت فنی مهندسی پویا پردازش غرب**جهت تماس : - NeedSoft.ir@gmail.com **66389653,4فقط د... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت آزمایشگاه | |
نرم افزار مدیریت آزمایشگاه با دانلود رایگان:::::::: ویرایش 2010 ::::::::مجموعه نرم افزار های پزشکی ویژه مطب ، کلینیک ، درمانگاه و بیمارستان پزشکی ، دندانپزشکی ، زیبایی وآزمایشگاه ... برنامه یکپارچه جهت شبکه بهداشت و درمان استانها ویرایش 2010 با امکان دانلود و نصب رایگان و تهیه دی... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | نرم افزار مدیریت هتل | |
نرم افزار مدیریت هتل:::::::: ویرایش 2010 ::::::::کاربری فوق العاده آسان و قابل استفاده برای تمام سطوح.دسترسی آسان به قسمت های مختلف نرم افزار.بهره گیری از امکانات نرم افزار در کوتاهترین زمان ممکن.استفاده از استاندارد های روز دنیا در طراحی و ساخت نرم افرار.تحت ویندو... |
پويا پردازش غرب تلفن: 66389653,4
| | |
1391/11/01 | SMS Management2010- نرم افزار SMS | |
قدرتمندترین و سریعترین نرم افزار مدیریت smsموجود در ایرانبا نام و علامت ثبت شدهاتوماسیون صنعتی مبتنی بر SMSکنترل دما ، رطوبت ، قطعی برق ، 2 فاز شدن ، دبی آّب ، عمل نکردن برق اضطراری و ....با همکاری کارگروه زیمنس آلمان مرتبط با نوین ایده**** هماهنگ با GSM Modem و خطوط این... |
علیرضا نقی زاده تلفن: 88918058
|
بسته به نسخه مورد درخواست
| |
1391/11/01 | شرکت آتی نگر، مشاوره، طراحی، اجرا و امنی | |
مصرف اینترنت را در سازمان خود کنترل و مدیریت کنید.آمار ها نشان می دهد. که بیش از 40% از اینترنت استفاده شده توسط پرسنل در شرکت ها، مربوط به فعالیت های کاری آنها نبوده و بیشتر به موضوعات خارج کار یا شخصی مربوط می باشد. لذا عدم توانایی در کنترل و نظارت بر مصرف اینترنت می تواند به عنوان یک تهدید ج... |
آتي نگر تلفن: 02188729600
| | |
1391/11/01 | خدمات تخصصی بازیابی اطلاعات | | خدمات تخصصی بازیابی اطلاعات در عصر کنونی که عصر اطلاعات نام گرفته است نگهداری اطلاعات از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و از بین رفتن اطلاعات می تواند برای بعضی از شرکتها و سازمانها به منزله اتمام حیات آن مجموعه باشد در همین حال نگرانی های زیادی به شرح ذیل موجود میباشد که همواره فکر مدیریت ه... |
هوشمند افزار پندار هوشمند افزار پندار تلفن: 09122118441
|
توافقی
| |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |