1391/11/01 | ارسال فکس گروهی | |
نمابر هوشمند faxشما با استفاده از این نرم افزار میتوانید ارسال گروهی نمابر داشته باشد و فکس های خودتان را در کمترین زمان و با سرعت بیشتر نسبت به دستگاه های فکس ارسال کنید و در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید.قابلیتهای نمابر هوشمند:• ارسال تکی فکس• ارسال گروهی فکس• گزارش از فکس های ارسا... |
فرشید ا...وردی تلفن: 09125502616
| | |
1391/11/01 | ارسال امیل گروهی | |
پست الکترونیک Emailسیستم ارسال ایمیل گروهی , سیستم کاملا فارسی بوده و شما می توانید با ارسال ایمیل تبلیغاتی , تبلیغات و محصولات خود را جهانی کنید بدون هزینه های جانبی برای ارسال تبلیغات.قابلیتهای برنامه ایمیل :ارسال گروهی ایمیل ارسال تبلیغاتی ایمیلامکان اضافه کردن فایل ب... |
فرشید ا...وردی تلفن: 09125502616
| | |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | سامانه دریافت SMS از مشتریان درcrm | |
سامانه دریافت SMS از مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع مبتنی بر موارد زیر می باشد:1-امکان دریافت SMS از یک مشتری یا گروهی از مشتریان که به شکلهای مختلف می توان از این ابزار استفاده کرد.بطور مثال به محض ورود یک مشتری جدید به سازمان یا شرکت بطور اتوماتیک یک sms بر... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. ... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | دانلود رایگان نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گرو... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباط با مشتری | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گرو... |
شرکت طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. ... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | دانلود رایگان نرم افزار crm | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گرو... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |
1391/11/01 | مدیریت ارتباط با مشتری | |
این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد . اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد امکانات نرم افزار: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گرو... |
طرح اندیشان تولید تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگیرید
| |