1391/11/01 | نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای | |
نرم افزار سامانه مدیریت اموال رایانه ای سامانه مدیریت اموال رایانه ای، نرم افزاری است جهت مدیریت قطعات کامپیوترها، شبکه و تجهیزات جانبی و متناسب با وظایف مدیر انفورماتیک (IT) سازمان متوسط و بزرگ و مناسب برای مدیریت قطعات، انبارها، مشکلات، ردیابی قطعه تا اسقاط، کارشناسان پاسخگو و کاربر استفاده ... |
مهناز اوصانلو تلفن: 22466748-22469490
|
مناسب
| |
1391/11/01 | تولیدنرم افزار بر مبنای سفارش مشتری | |
تولید نرم افزار های مورد نیاز شما توسط مجتمع مهندسی و تحقیقاتی طرح اندیشان تولیدبر مبنای سفارش شما، نرم افزار تولید می کنیم.مشتریان متفاوت نیازهای متفاوتی دارند. منابع و استراتژی های آنان نیز متفاوت است. لذا نیاز به نرم افزارهای سفارشی دارند. کلید موفقیت ما در این بخش تهیه یک نرم اف... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
لطفاتماس بگيريد.
| |
|
1391/11/01 | سیستم ارسال پیام صوتی (Voice) طلوع مبتنی بر نرم افزار CRM | |
سیستم ارسال پیام صوتی (Voice) طلوع مبتنی بر نرم افزار CRMنرم افزاری جهت ارسال پیام صوتی (Voice) برای کلیه مشتریان، بازاریابان، تامین کنندگان و حتی رقبای شرکت!!!• اگر میخواهید در اعیاد خاص و عید نوروز از طریق پیام صوتی با ارسال پیام تبریک، ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید و آن... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم ارسال نامه طلوع مبتنی بر نرم افزار CRM | |
سیستم ارسال نامه طلوع مبتنی بر نرم افزار CRMنرم افزاری جهت ارسال نامه با امکان چاپ پاکت پستی برای کلیه مشتریان، بازاریابان، تامین کنندگان و حتی رقبای شرکت!!!• اگر میخواهید مشتریان بالقوه خود را هدف قرار داده و از طریق ارسال نامه آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید...• اگر میخوا... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوع | |
سیستم مدیریت بازاریاب ها مبتنی بر نرم افزار CRM طلوعنرم افزاری جهت مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان و کارشناسان فروش• تعریف بازاریاب• ثبت کلیه ارتباطات برقرار شده توسط بازاریاب (ثبت انواع روشهای ارتباطی با مشتری، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)• کنترل و گزارش گیری از ... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
|
1391/11/01 | نرم افزار CRM طلوع، ویژه دفاتر بیمه | |
نرم افزار CRM طلوع، ویژه دفاتر بیمهیک فرصت استثناییشرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع، با سابقه یک دهه در تولید نرم افزار و صادرات نرم افزار به خارج از کشور افتخار دارد نسخه سفارشی شده نرم افزار CRM مخصوص دفاتر بیمه خود را با هزینه اندک در اختیار تمامی دفاتر نمایندگی بیمه و کارگزاران م... |
شرکت ایده پرداز طلوع تلفن: 02177512236
|
تماس با ما
| |
1391/11/01 | دستگاه کنترل با اس.ام.اس مینی سی | |
KT-100 MINI C Control Systemحتی از دورترین نقطه کشور کنترل وسایل برقی خود را در دست داشته باشید. تنها با ارسال یک SMS سیستم حرارتی و برودتی خود را کنترل کنید. • دارای رله هفت آمپر• روشن و خاموش کردن وسایل برقی با اس.ام.اس با متن On و یا Off• قابلیت تعریف شماره تلفن مجاز و قب... |
سید علی نحوي تلفن: 07116210098
| | |
1391/11/01 | دستگاه مانیتورینگ با اس.ام.اس مینی ام | |
KT-100 MINI M Alarm Systemیک سیستم امنیتی بی نقص؛ مهم نیست چقدر فاصله داشته باشید؛ با حسگرهای حرکتی و حسگرهای قابل نصب دیگر وضعیت محیط از طریق SMS و تماس تلفنی به شما اطلاع داده می شود. امکانات•نظارت بر تجهیزات و پارامترهای محیطی بدون حضور در محل•امکان استفاده در تمام نقاط تحت پوشش ... |
سید علی نحوي تلفن: 07116210098
| | |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |